Christina Aguilera prezentuje teledysk do nowego singla "Somos Nada" » Złote Przeboje - radio, muzyka, wiadomości, quizy
Strona Główna > Christina Aguilera prezentuje teledysk do nowego singla „Somos Nada”

Christina Aguilera prezentuje teledysk do nowego singla „Somos Nada”

Ikona popu Christina Aguilera, która zasłużyła na miejsce w historii muzyki dzięki prawdziwym hymnom („Genie in a Bottle”, „Dirrty” czy „What a Girl Wants”) powraca z nową muzyką – tym razem artystka śpiewa jednak po hiszpańsku.

Ikona popu Christina Aguilera, która zasłużyła na miejsce w historii muzyki dzięki prawdziwym hymnom („Genie in a Bottle”, „Dirrty” czy „What a Girl Wants”) powraca z nową muzyką – tym razem artystka śpiewa jednak po hiszpańsku.

Utwór „Somos Nada” jest zapowiedzią pierwszego hiszpańskojęzycznego albumu Aguilery od czasu „Mi Reflejo” (2000). Album przyniósł Aguilerze nagrodę Latin Grammy za najlepszy kobiecy popowy album wokalny, osiągnął pierwsze miejsce na listach Billboardu „Top Latin Albums” i „Latin Pop Albums”, stał się najlepiej sprzedającym się latynoskim albumem pop 2000 roku oraz zdobył sześciokrotny platynowy certyfikat. Teraz, po 22 latach, Christina Aguilera kontynuuje hołd dla swoich latynoskich korzeni dzięki tej wspaniałej produkcji, która obiecuje zrewolucjonizować rynek.

Zobacz teledysk:

Nie da się zaprzeczyć, że w ciągu ostatnich kilku lat nastąpił wzrost liczby artystów anglojęzycznych śpiewających po hiszpańsku i współpracujących z wykonawcami latynoskimi, którzy przyciągnęli uwagę świata poza granicami Ameryki Łacińskiej. Jednak w przypadku Christiny śpiewanie po hiszpańsku dotyczy czegoś głębszego i bardziej osobistego. Dla niektórych może okazać się zaskakujące, że Xtina ma niesamowite pochodzenie latynoskie.

Na przełomie wieków Christina Aguilera była jedną z najgorętszych młodych gwiazd muzyki pop. Niemal natychmiast po wydaniu swojego debiutanckiego albumu w 1999 roku, Aguilera zabrała się do pracy nad „Mi Reflejo”, jej drugim albumem i pierwszym hiszpańskojęzycznym projektem. W tym czasie przemysł muzyczny był w trakcie pierwszego „łacińskiego boomu”, w którym gwiazdy, takie jak Shakira, Jennifer Lopez i Ricky Martin, zrobiły furorę na rynku muzycznym. Bardzo szybko dołączyła do nich Aguilera.