To wydarzenie jest pierwszym w historii reality show , w którym krowy odgrywają główną rolę. Show miało odbywać się na polu podzielonym na 25 kwadratów . Każde pole reprezentuje jeden smak . Kwadrat gromadzący największą liczbę krów przez czas trwania programu wygrywa, a właściwie jego smak. Ten smak staje się nowym smakiem mleka LITAGO.
Na ostateczny wynik mają również wpływ widzowie . Mogą oni wybrać różne opcje działań, by tylko zwabić krowy do kwadratu przypisanego dla ich ulubionego smaku.
Z kolei zwierzęta poprzez posiadanie profilu Twitter mogą mieć kontakt z odbiorcą. Widz może się dowiedzieć, co dana krowa myśli, a także sprawdzić na jakiej zasadzie ona działa.
Kierownik marki mleka wypowiada się o kampanii w samych pozytywach , Uważa on, że zaangażowanie konsumentów daje im możliwość demokratycznego wyboru żywności.
Reality miało odbyć się jesienią tego roku. Ciekawe jaki smak wybrały krowy?
za tnp.no