Świąteczna reklama z Eltonem Johnem zachwyciła internautów » Złote Przeboje - radio, muzyka, wiadomości, quizy
Strona Główna > Świąteczna reklama z Eltonem Johnem zachwyciła internautów

Świąteczna reklama z Eltonem Johnem zachwyciła internautów

Brytyjski sklep John Lewis przygotował wyjątkową reklamę z okazji Świąt Bożego Narodzenia.

Brytyjski sklep John Lewis przygotował wyjątkową reklamę z okazji Świąt Bożego Narodzenia.

W tym roku do udziału w kampanii reklamowej został zaproszony sam Elton John. Jak przyznają pomysłodawcy scenariusza, chcieli w ten sposób złożyć hołd brytyjskiemu muzykowi. Wideo zatytułowano „Chłopiec i jego fortepian”. Elton John zaczyna grać balladę „Your Song” i zabiera nas w emocjonalną podróż poprzez najważniejsze momenty w swojej karierze. Ciekawostką jest fakt, że muzyk zagrał na tym samym pianinie, które dostał od swojej mamy i babci pod choinkę, gdy był małym chłopcem. Reklama, którą możecie zobaczyć poniżej ma już blisko 5 milionów wyświetleń.

Przypominamy, że w 17 maja 2019 roku na ekrany kin wejdzie film biograficzny o Eltonie Johnie „Rocketman”. Wyreżyserował go Dexter Fletcher, a główną rolę, zagrał brytyjski aktorTaron Egerton. Tytuł filmu zainspirowany został jednym z największych hitów Eltona Johna. Zobaczymy w nim losy muzyka od czasów jego nauki w Royal Academy, przez problemy z uzależnieniami, aż do momentu, gdy stał się wielką gwiazdą. Dla twórców filmu bardzo ważne było pokazanie współpracy muzyka z autorem tekstówBerniem Taupinem.

Na początku 2018 roku Elton John ogłosił, że wyrusza w pożegnalną trasę koncertową. Artystka odwiedzi również Polskę. Zagra 4 maja 2019 roku w krakowskiej Tauron Arenie. Tournee będzie się składać z ponad 300 koncertów. Nim zakończy się w 2021 roku, obejmie Amerykę Północną, Europę, Azję, Amerykę Południową oraz Australię i Oceanię.

Dotychczasowe występy Eltona w naszym kraju cieszyły się ogromną popularnością – wystarczy wspomnieć jego koncert na Life Festival Oświęcim w 2016 r., czy w wypełnionej po brzegi Operze Leśnej w Sopocie rok później. Ostatnia w historii trasa koncertowa supergwiazdy zabierze fanów w audiowizualną podróż, jakiej świat jeszcze nie widział, innowacyjną i odważną jak cała twórczość tego artysty.

Jak Wam się podoba reklama? 🙂