O czym warto pamiętać, gdy zaczynamy ćwiczyć? Na to musisz zwrócić uwagę [PODCAST] » Złote Przeboje - radio, muzyka, wiadomości, quizy
Strona Główna > O czym warto pamiętać, gdy zaczynamy ćwiczyć? Na to musisz zwrócić uwagę [PODCAST]

O czym warto pamiętać, gdy zaczynamy ćwiczyć? Na to musisz zwrócić uwagę [PODCAST]

Marcin Jackowiak był gościem najnowszego odcinka podcastu Jerzego Telesińskiego „Lekko, czyli czas na zmiany”. Koniecznie posłuchajcie rozmowy!

Często z dnia na dzień podejmujemy decyzję o tym, że od poniedziałku kompletnie zmieniamy swoje życie i zaczynamy ćwiczyć. Nie zdajemy sobie jednak sprawy, że efektywność naszych działań zależy od wielu czynników, o których nie możemy zapomnieć. Gdy zaczynamy ćwiczyć, bardzo ważnym elementem jest dieta, mająca wpływ na naszą sylwetkę oraz samopoczucie. W siódmym odcinku podcastu „Lekko, czyli czas na zmiany” Jerzy Telesiński przeprowadzi dochodzenie w sprawie tego, jak powinna wyglądać nasza dieta, gdy zaczynamy się więcej ruszać.

Dietetyk sportowy – Marcin Jackowiak – w rozmowie z Jerzym Telesińskim w podcaście Lekko, czyli czas na zmiany” odkryje, jak ważną rolę odgrywa dieta, gdy jesteśmy aktywni fizycznie.

Co powinno znaleźć się na naszym talerzu, gdy ćwiczymy? Czy można ćwiczyć na czczo? Co jeść przed treningiem, a co po treningu?

Posłuchaj rozmowy z Marcinem Jackowiakiem:

O tym musisz pamiętać, gdy zaczynasz przygodę z ćwiczeniami:

  1. O tym, by nasz posiłek składał się z różnorodnych pełnowartościowych produktów, dzięki którym nasza dieta będzie odpowiednio zbilansowana. Pomoże nam w tym model odżywiania, nazywany talerzem zdrowego żywienia. Dzięki niemu będziemy wiedzieli, co powinniśmy jeść, a czego lepiej się wystrzegać.
  2. Dbajmy o odpowiednią regenerację, by mieć siłę na następny trening. Podstawą odpoczynku jest sen i ograniczenie emisji światła niebieskiego na godzinę przed położeniem się do łóżka. Odpowiednia ilość snu wzmocni naszą odporność niezwykle ważną w zdrowym stylu życia.
  3. Niezwykle ważnym elementem, który ma wpływ na nasze zdrowie, jest odpowiednie nawodnienie. Wystarczającą ilość płynów w diecie możemy osiągnąć dzięki piciu wody, kawy i herbaty. Unikajmy picia słodzonych napojów, a spożycie soków ograniczmy do jednej szklanki dziennie.
  4. Suplementacja nie sprawi, że schudniemy w mgnieniu oka. Do pełnej efektywności w naszej przemianie potrzebujemy wytrwałości i celu, dzięki któremu osiągniemy pożądane przez nas efekty.

Podcast „Lekko, czyli czas na zmiany”

Jerzy Telesiński porozmawia z ekspertami na tematy związane ze zdrowym stylem życia, z którym nie zawsze jest nam po drodze. W jego najnowszym podcaście „Lekko, czyli czas na zmiany” nie zabraknie odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania, w których odczarujemy fakty i mity na temat zdrowia i odżywiania.

Nowy odcinek podcastu „Lekko, czyli czas na zmiany” w każdy czwartek o godz. 19 na www.zloteprzeboje.pl, platformach streamingowych (Spotify, Apple Podcasts) oraz oficjalnym kanale YouTube Radia Złote Przeboje. Zapraszamy!

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *