Mamy już 25 lat i po raz pierwszy całkowicie zmieniamy swoją identyfikację wizualną. Nasze nowe logo w fioletowo-czerwonych barwach w abstrakcyjny sposób nawiązuje do procesu docierania muzyki do odbiorcy. Wraz z hasłem kampanii lepiej oddaje też aktualny charakter Radia Złote Przeboje – stacji, która prezentuje swoim słuchaczom i słuchaczkom największe, znane przeboje oraz sprawdzone wiadomości, w tym najbliższe im lokalne newsy. Zarówno grana przez nas muzyka, jak i nadawane audycje dostarczają radości i dają energię do działania przez cały dzień.

– Czujemy duży sentyment do naszego dotychczasowego znaku, w końcu był z nami ćwierć wieku. Jednak nie oddaje on już charakteru dzisiejszego Radia Złote Przeboje, czyli nowoczesnej stacji, osadzonej we współczesnym świecie, która gra sprawdzone hity – mówi Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory. – Stawiamy na rozwój nie tylko w radiowym eterze, ale także w świecie cyfrowym, rozbudowując ofertę podcastową i serwis Zloteprzeboje.pl oraz rozwijając zaangażowaną społeczność wokół naszych kanałów w mediach społecznościowych.











Hasłem kampanii będzie „Dobre na wszystko”. – Chcemy przypominać naszym słuchaczom i słuchaczkom, że Radio Złote Przeboje zawsze jest obok nich z pokładami dobrej energii, którą chętnie będziemy się dzielić – podkreśla Piotr Jaroszewski. Dopełnieniem głównego claimu będą rozwinięcia takie, jak „Dobre na poprawę humoru”, „Dobre na drogę”, „Dobre na nudę” czy „Dobre na cały dzień”.

Od poniedziałku, 7 listopada br. nasza odmieniona identyfikacja wizualna będzie prezentowana w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej prowadzonej w internecie (m.in. w mediach społecznościowych) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.
– Złote Przeboje to radio, w którym każdy, bez względu na wiek, znajdzie coś dla siebie. Jak pokazały przeprowadzone przez nas badania, 30- i 40-letni słuchacze są pozytywnie zaskoczeni tym, co usłyszeli w naszej stacji. Wcześniej kojarzyli ją głównie z hitami pokolenia swoich rodziców – po posłuchaniu programu dostrzegli jednak, że gramy także piosenki, które oni znają i lubią – wyjaśnia Anna Justka, dyrektorka promocji stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory. – Dlatego chcemy, aby nowa komunikacja wizualna skłoniła do włączenia Radia Złote Przeboje w szczególności tych słuchaczy, którzy do tej pory mieli nieco nieaktualną wizję naszej stacji.
Za stworzenie nowego logo oraz przygotowanie naszej kampanii wizerunkowej odpowiadało gdańskie studio TOFU.
