Strona Główna > Nasze nowe logo i hasło kampanii „Dobre na wszystko”

Nasze nowe logo i hasło kampanii „Dobre na wszystko”

2022 to dla nas wyjątkowy rok, w którym obchodzimy 25. urodziny. Z tej okazji od dziś – piątku, 28 października 2022 r. prezentujemy zupełnie odmienione logo oraz kolorystykę. Nowa komunikacja wizualna podkreśla dzisiejszy charakter Radia Złote Przeboje, które jest nowoczesną rozgłośnią grającą energetyczną, sprawdzoną muzykę na każdą porę dnia.

Mamy już 25 lat i po raz pierwszy całkowicie zmieniamy swoją identyfikację wizualną. Nasze nowe logo w fioletowo-czerwonych barwach w abstrakcyjny sposób nawiązuje do procesu docierania muzyki do odbiorcy. Wraz z hasłem kampanii lepiej oddaje też aktualny charakter Radia Złote Przeboje – stacji, która prezentuje swoim słuchaczom i słuchaczkom największe, znane przeboje oraz sprawdzone wiadomości, w tym najbliższe im lokalne newsy. Zarówno grana przez nas muzyka, jak i nadawane audycje dostarczają radości i dają energię do działania przez cały dzień.

Czujemy duży sentyment do naszego dotychczasowego znaku, w końcu był z nami ćwierć wieku. Jednak nie oddaje on już charakteru dzisiejszego Radia Złote Przeboje, czyli nowoczesnej stacji, osadzonej we współczesnym świecie, która gra sprawdzone hity – mówi Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory. – Stawiamy na rozwój nie tylko w radiowym eterze, ale także w świecie cyfrowym, rozbudowując ofertę podcastową i serwis Zloteprzeboje.pl oraz rozwijając zaangażowaną społeczność wokół naszych kanałów w mediach społecznościowych.

Hasłem kampanii będzie „Dobre na wszystko”. – Chcemy przypominać naszym słuchaczom i słuchaczkom, że Radio Złote Przeboje zawsze jest obok nich z pokładami dobrej energii, którą chętnie będziemy się dzielić – podkreśla Piotr Jaroszewski. Dopełnieniem głównego claimu będą rozwinięcia takie, jak „Dobre na poprawę humoru”, „Dobre na drogę”, „Dobre na nudę” czy „Dobre na cały dzień”.

Od poniedziałku, 7 listopada br. nasza odmieniona identyfikacja wizualna będzie prezentowana w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej prowadzonej w internecie (m.in. w mediach społecznościowych) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. 

Złote Przeboje to radio, w którym każdy, bez względu na wiek, znajdzie coś dla siebie. Jak pokazały przeprowadzone przez nas badania, 30- i 40-letni słuchacze są pozytywnie zaskoczeni tym, co usłyszeli w naszej stacji. Wcześniej kojarzyli ją głównie z hitami pokolenia swoich rodziców – po posłuchaniu programu dostrzegli jednak, że gramy także piosenki, które oni znają i lubią – wyjaśnia Anna Justka, dyrektorka promocji stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory. Dlatego chcemy, aby nowa komunikacja wizualna skłoniła do włączenia Radia Złote Przeboje w szczególności tych słuchaczy, którzy do tej pory mieli nieco nieaktualną wizję naszej stacji.

Za stworzenie nowego logo oraz przygotowanie naszej kampanii wizerunkowej odpowiadało gdańskie studio TOFU.